Meer over Maartje 

“Zorgen moet je doen… niet maken”   – Loesje

Het is de meest spannende, onwaarschijnlijke, emotionele en veelzijdige sector die er is. Zo veel belangen, zo veel mogelijkheden, zo veel wensen, zo veel… Tja, wat is de zorgsector eigenlijk niet?

In mijn werk combineer ik mijn fascinatie voor de zorg met mijn passie voor communicatie. Als communicatiestrateeg maak ik de communicatie in elk zorgproject tot een topprioriteit. Want al is jouw project nog zo goed, belangrijk en gedetailleerd: het succes van jouw project staat of valt met communicatie. Draagvlak, enthousiasme, deelname en begrip binnen én buiten jouw organisatie zijn enkel en alleen te bereiken met doel- en doelgroepgerichte acties. Als communicatiestrateeg help ik jouw organisatie hiermee. Ik geef richting, wijs op mogelijkheden en behoed je voor valkuilen.

 

Met mijn achtergrond in de (communicatie)wetenschap en praktische inslag combineer ik twee uitersten. Ik schakel even makkelijk met een bestuurder als met iemand op de werkvloer. Mijn aanpak is vlot en met humor. Ik maak graag en snel verbinding met mensen. Voel me makkelijk thuis in een organisatie.

In mijn koffer neem ik ruim 10 jaar aan werkervaring, 15 jaar aan communicatiekennis en 8 jaar aan zelfstandig ondernemerschap mee. Ik heb inmiddels bijna elke zorginstelling in Brabant van binnen gezien en mijn ruime netwerk bestaat uit zorgprofessionals, bestuurders en beleidsmakers uit alle takken van (zorg)sport.

Het is mijn missie om al die mooie, belangrijke en hoognodige projecten in de zorg écht tot bloei te laten komen. Mag ik jou laten zien welke onmisbare rol communicatie hierin speelt?

Volg me op LinkedIn, abonneer je op mijn inspiratiemail of vraag meteen een gratis strategiegesprek aan.

Creatieve groet,


 Maartje Bertens (bijnaam Moor)

Waarom de naam MOOR Communicatie?

‘Moor, hoe staan we ervoor?’ Het is iets wat mijn vader me regelmatig vraagt. Mijn bijnaam is namelijk Moor. En heel eerlijk… ik heb geen idee waarom!

Toch ben ik stiekem erg blij met mijn bijnaam: kort, krachtig en blijft goed hangen. Daarnaast heb je natuurlijk de associatie met het Engelse ‘more’. Niet gek dus, dat de naam ‘Moor Communicatie’ direct bij me op kwam toen ik in 2013 bij de KvK binnenstapte.