Woensdag! Tijd voor Moor Breekt de Summer Week! Een korte versie van Moor Breekt de Week zodat jij ook tijdens de zomervakantie aan de slag kunt met jouw (bedrijfs)communicatie. Met dit keer in de hoofdrol: Specialiseren!

Specialiseer jezelf! Wie alles voor iedereen wil zijn, betekent niets voor niemand.

#Tip 1: Zoek jouw specifieke doelgroep (leeftijd, sekse, beroep, woonplaats, inkomen, interesses?) en schets een beeld van je ideale klant.

#Tip 2: Ga na waar je deze klant kunt vinden (welk netwerk? welke bedrijven? welke sociale media? welke vrijetijdsgelegenheden?)

#Tip 3: Pas hier je communicatie op aan! Schrijf voor je doelgroep, gebruik media die passen bij je doelgroep (online/offline, face-to-face of juist digitaal, uitgebreide folder of korte flyer, advertentie in de krant of filmpjes op Youtube)


Dankzij Moor Breekt de Week blijf jij wekelijks op de hoogte van de nieuwste communicatie trends, tips, weetjes en adviezen. Meer weten over Moor Communicatie? Bezoek de website!

-->