Woensdag! Tijd voor Moor Breekt de Summer Week! Een korte versie van Moor Breekt de Week zodat jij ook tijdens de zomervakantie aan de slag kunt met jouw (bedrijfs)communicatie. Met dit keer in de hoofdrol: zet je reclamebudget slim in!  

Een advertentie in een krant, een campagne op Google of een huis-aan-huis flyer laten verspreiden kost geld. Heel veel geld. Zet je (reclame)budget daarom slim in. Kies niet voor bepaalde zaken ‘omdat je dat altijd al deed’. Kijk scherp naar je doelgroep en naar je opties en maak slimme keuzes. Onderstaande tips helpen je daarbij.

#Tip 1: Bepaal wie je doelgroep is: leeftijd, beroep, woonplaats, woonsituatie, gezinssituatie, kledingvoorkeur, lievelingsprogramma, favoriet tijdschrift, hobby’s etc. Wees zo gedetailleerd mogelijk. Op deze manier krijg je een goed beeld van jouw ideale klant.

#Tip 2: Bepaal waar je deze doelgroep kunt vinden en bereiken: online, offline? Op Facebook of met een advertentie in de krant? Met behulp van een kraampje op de markt of via een oproep op LinkedIn?

#Tip 3: Bepaal wat je doelgroep wil horen. Stem je boodschap geheel af op je doelgroep. Let op toon, stijl, lengte, taalgebruik. Blijf daarbij wel trouw aan je eigen bedrijfsvisie en hetgeen je bedrijf uit wil stralen.


Met doelgerichte en doelgroepgerichte communicatie bereik je meer! Moor Communicatie analyseert jouw ideale doelgroep en laat zien hoe jij deze doelgroep kunt bereiken. Benieuwd? Stuur een mail naar info@moorcommunicatie.nl voor meer informatie.

 

 

-->