Een nieuw seizoen = nieuwe kansen! Tijd voor een frisse herfstbries door jouw bedrijfscommunicatie! Laat die herfst maar komen! 

Stap 1 De analyse
Zet al jouw communicatie-uitingen op een rijtje. Denk hierbij aan je website, brochureteksten, social media kanalen, maar bijvoorbeeld ook jouw factuurteksten. Passen ze bij jouw bedrijf? En bij jou? Zijn ze in lijn met wat jij uit wilt stralen? En passen ze bij jouw doelgroep? Roepen jouw uitingen het juiste effect op? Bereik je met deze uitingen jouw doel? 

Stap 2 Frisse lucht
In de herfst is het bos het mooist. Prachtige kleuren, lekkere temperatuur en overal dwarrelende blaadjes. Het is een inspirerende plek en het bos kan jouw ideeënstroom op gang brengen. Maak een mooie wandeling, terwijl je nadenkt over jouw huidige en toekomstige communicatie. Wat wil jij bereiken in 2019? En dragen jouw (huidige) uitingen daaraan bij? Wat zou jij willen toevoegen of veranderen?

Stap 3 De aanpassingen
Nu is het tijd om jouw wensen en aanpassingen in de praktijk te brengen. Wat wil jij gaan doen? Wanneer wil je dat doorvoeren? En wie heb je daarbij nodig?
Wil je een zakelijk Instagramaccount opzetten en volgend jaar minimaal 1000 volgers hebben? Wil je jouw offertetekst eindelijk eens persoonlijker maken? Of wil je jouw website aanpakken en actualiseren? Waak ervoor dat jouw wensen geen wensen blijven. Pak door, zodat jij in de winter van jouw nieuwe communicatie-uitingen (en het effect daarvan!) kunt genieten!


Elke woensdagmiddag om 12 uur verschijnt ‘Moor Breekt de Week’. Een blog vol communicatietips en inspiratie op het gebied van informatieve communicatie. Weten hoe jij informatie begrijpelijk, aantrekkelijk en toegankelijk maakt? Boek een workshop bij Moor Communicatie!

-->