Overvolle terrasjes, hoge temperaturen en iedereen om je heen is op vakantie (of praat over vakanties). Het is bijna zomer. En dat merk je aan alles. Bedrijven sluiten voor enkele weken de deuren, mensen zijn (per mail of telefoon) moeilijk te bereiken en veel projecten worden ‘over de zomer heen getild’. Het is wat rustiger dan normaal. Kortom: de perfecte tijd om aan je eigen bedrijf te werken!

IJsthee

De zomer is dé tijd om niet IN maar AAN je bedrijf te werken. De tijd voor reflectie. De tijd om terug te kijken op het eerste half jaar en vooruit te kijken naar komend half jaar. Wat ging goed? Wat ging minder goed? Wat zijn je doelen voor de komende periode? Waar wil je eind 2016 met je bedrijf staan? Welke punten kun je nog ontwikkelen? Ga je nu eindelijk écht je eerste stappen op Social Media zetten? Wil je gaan bloggen of misschien wel vloggen (videobloggen)? Is het hoogtijd om eindelijk die cursus eens te volgen? Of is de tijd rijp voor een specialisatie? Ga je dieper in op de wensen van je doelgroep? Of moet je eigenlijk nog ontdekken wie je doelgroep is?

Je ontdekt het allemaal tijdens de Summerschool van Moor Communicatie! In een prachtige omgeving (Klooster Nieuwkerk in Goirle) kijken we samen naar al je vragen rondom je bedrijfscommunicatie. Wie is je doelgroep? Waar vind je die? Hoe bereik je jouw doelgroep? Welke communicatiemiddelen zet je in? Zo benut jij je zomer optimaal!

Benieuwd? Laat het weten! (info@moorcommunicatie.nl – www.facebook.com/MoorCommunicatie)

MoorSummerSchool_LI-post
——–

Moor Breekt de Week is de wekelijkse column van Maartje Bertens (Moor Communicatie). Moor Communicatie maakt moeilijke onderwerpen begrijpelijk, toegankelijke en aantrekkelijk.